2 veckor till julafton

Massage är nog det bästa som finns just nu!
Var på det tidigare idag och det behövdes, även om det var max en månad sedan jag var där sist!
 
Idag skulle jag egentligen åka till Kristianstad för att gå på Mary Kay utbildning, men jag tror jag hoppar att ta tåget upp i kväll då det är inställda och försenade hela tiden. Plus att jag ska upp tidigt imorgon för att åka till skolan!
 
Så nu fattas det bara att fixa håret sen är jag som en ny person, ska eventuellt inom stan imorgon efter skolan och köpa sisa julklappen till sambon så får passa på o gå in på något drop-in frisörsalong då. 
 
Nu får jag sätta igång med att plugga så jag blir färdig. Har bara kapitlena 7 till 10 kvar att läsa så det klarar jag galant. Ska ha läst det tills på måndag så :)
 
Love K.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0