Irriterad

Vissa människor kan bara göra en på så otroligt dåligt humör!

Speciellt en människa som jag absolut inte klarar av eller som bara gör mig så arg/frustrerad/irriterad/ledsen men av olika anledningar kan jag inte göra mig av med denna person! Blir så förbannad för det är just sådana här människor som jag inte vill ha i mitt liv och som jag väljer att inte träffa men som sagt av olika anledningar kan jag inte undgå denna fruktansvärda person!

Men jag behöver aldrig umgås med denna personen och inte heller prata utan jag kan själv få bestämma hur långt den ska vara från mig och jag bestämmer JÄVLIGT långt bort! Den borde inte vara välkommen hem till mig/oss men av olika anledningar kan jag inte heller förbjuda detta men kan i alla fall välja att personen inte är välkommen hit när jag är hemma!

Tyvärr av olika anledningar måste jag ändå träffa denna person ibland och sätta på mig masken och le...

Ser inte framemot nästa gång detta måste ske! Antagligen känns det som det kommer ske i helgen...

Håll tummarna för att det inte ska ske!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0