Tisdag!

Skrev ett jätte långt inlägg innan imorse när jag satt på tåget till skolan! Men glömde tydligen att publicera det.

Ajja! Skyller på att det är tisdag (måndag, för min del) och kallt ute.

Men nu sitter jag i alla fall på tåget hem från skolan, eller nä inte från skolan utan från Mary Kay utbildning!
Slutade skolan redan vid 1, så satt på biblioteket i tre timmar o pluggade! Känner mig SUPER duktig!!

Men vad kallt det är ute, tur att det ute snöar just nu i alla fall!

Så nu längtar jag hem så jag kan äta en varma koppen och packa sedan ska jag SOVA! Vad jag hör att den kallar på mig.
Men kunde ju alltid varit en speciell person som kunde legat o värmt upp den lite till mig. Men icke, men det är bara några få veckor kvar sen har du lite semester, längtar! En vecka tillsammans i alla fall :) mys!

Imorgon blir det dam-middag! Så sjukt kul vi kommer ha!

Love K.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0