femtonde december

Om vi nu tycker att det är mysig när det är töväder så kanske vi kan kalla denna dag mysig. Men nä jag tycker inte det så det är en otroligt blöt dag!
Åkte till ett köpcenter här inärheten imorse och skulle tagit gummistövlar istället för det var ju världens jättepölar på parkeringen.
 
Nu har jag i alla fall handlar/fixat klart alla julklappar så nu är det bara julmaten som ska fixas innan det är dags för julafton. (dock ska vi äta kalkon och inte traditionell julmat, men ska ju även det förberedas och göras!)
 
Min sysselsättning denna eftermiddag.
Blev med apelsin-, mandel/kanel-, polkagris-, glögg- och chilismak på mina otroligt goda chokladtryfflar.
 
  
Vår första julgran har nu kommit på plats, riktigt mysigt!
 
Nu ska jag strax gå o göra pizzor sen blir det en mysig lördagskväll i soffan (kanske något roligt spel)
 
Love K.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0