En härlig dag!

Ibland har man otroligt bra dagar, även om dom skulle varit dåliga!

Eller så väger dom bra sakerna upp det och det dåliga blir bara en lite del av vad som händer!

Eller egentligen tror jag att det kommer något bra i allt och detta kanske är ett sådant "ment-to-be" moment som gör att man får en klatschspark i rumpan och får saken gjort som man nu tänkt på att göra i något år.

Så jag har bestämt mig att nu är det bara att se framåt och vara glad för det lilla man har och söka sig vidare, inte ska väl jag gå o gräva ner mig för att det händer något dåligt!

Händer något dåligt kan det ju (förhoppningsvis) bara bli bättre, dock bara om man bestämmer sig för det, vilket jag i alla fall gjort!

Love K.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0