Tjugoåttonde november

Idag var en konstig dag! Eller ja det började redan inatt! Somnade inte förrän TRE!! Vaknade vid sju, som tur var somnade jag om till halv nio så fick sovit lite längre i alla fall!

Har energi som en jag vet inte vad.
Åt frukost och pluggade någon timme innan jag stack till gymmet och sprang 4 km, känns super, för snart är jag framme på mitt mål! Att springa 5 km,( som jag sen kommer att öka till milen så klart!)

Pluggade lite till när jag kom hem och sen var det synundersökning, så ska möjligtvis införskaffa nya glasögon då bag får huvudverk av dom jag har nu! Men får se, ska tänka på det tills helgen!

Sen blev det en massa lussebullsbak! Så nu är både pepparkakor, lussebullar och chokladtryffel bakat tills på söndag då mamma m familj och svärföräldrar kommer på besök!
Bara att inhandla glöggen och musten ;)!

Så nu får vi se hur sent det blir idag! Ska upp 5 så hoppas på lite tidigare är 3 idag i alla fall! Ska få reda på om jag blivit godkänd på handelsrätten imorgon!
Håll tummarna!
Love K.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0