Så motiverad.

En helt underbar dag jag hade igår!

Hade sista föreläsningen i skolan innan ledigheten, så behöver inte åka till Kristianstad förrän 3e januari nu! Härligt.

Sen hade vi grupparbete och åkte hem så jag var hemma vid fyra, hann städa och plugga lite. Sen kom R och åt middag!
Det är så roligt att träffa positiva och drivande vänner. Som verkligen är gör en att må bra!
Fått supermycket bra tips och ska hjälpa till i hennes företag med en sak som kan hjälpa mig i framtiden! Blir så glad. :)

Och nu sitter jag på tåget på väg upp till mamma! Ska bli en jätterolig dag! Ska bebismysa och baka mandelmusslor och klenor!

Ska sova där tills imorgon för ska följa med min bror till kyrkan och sen ska jag och han ta tåget hem till oss. :)

Så efter en lyckad kväll väntar en förhoppningsvis lyckad (i alla fall trevlig) dag med mamma!

Love K.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0