Hemma

Så sjukt skönt att var hemma!

Men jag har lite svårt att koncentrera mig på att plugga idag. Men måste i alla fall läsa ett kapitel innan jag går o lägger mig!
Men gossip girl lockar lite mer. Hihi!

Dam-middagen!
Ja den var inte direkt som jag tänkt mig, det var roligt och så men inte min grej. Hela studentlivet med fest, dans och party är nog inte heller min grej.
Känns superbra att jag som 22 åring inte tycker om att festa och föredrar en kväll hemma i soffan med mina käraste och en kopp te framför fest!
Men so what!! Thats me!

Och det blir så fel när man inte är hemma på flera kvällar, eller kommer hem sent och ens rutiner rubbas. Är en vanemänniska som tycker det är jättejobbigt när ens dag inte blir som man planerat.

Ska nog värma mig lite glögg och ta några pepparkakor så och slänga mig in i skolboken!

Ha en trevlig torsdagskväll kära ni.
Love K.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0