Helt fel

Idag känner jag att något är på tok fel med min mage!
Den bubblar och känns allmänt svullen! Och jag har ju precis stigit upp så det borde den ju inte göra...
Får hoppas på det bästa och tro att det är maten som jag åt igår som jag inte tålde, så får vi se om det blir bättre! För hoppas att det inte är ett skov! Har ju inte lärt mig hur dom känns mer än att man får jätteont i magen!

Idag blir det skola för hela slanten! Måste bli färdig med ett grupparbete som ska lämnas in på måndag! Men vi är typ halvvägs så tror vi kan klara detta. Har ju hela dagen på oss 😊

Nu måste jag nog göra mig färdig! Ska gå strax och det bästa med denna dagen är att nu är min kära sambo hemma i hela tre veckor framåt då han kom hem igår och ska gå på kurs!

Lycklig!
Love K.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0