2012

Ett händelserikt och intensivt år har det varit!

Jag och sambon åkte till Amsterdam på en weekend.
Jag kuggade min fösta tenta - vilken jag klarade senare!
Mamma gifte sig!
Vi köpte lägenhet.
Inomloppet av en vecka köpte vi ny dammsugare, spis och fick nycklarna till lägenheten. - då känner man att vuxenpoängen stegra!
Flyttade från Eslöv - till "solsidan" (som sambon kallar det) - nu är vi hemma och här för att stanna!
Jag fick en LILLEBROR - sladdis om nått! ;)
Åkte till Turkiet!
Jag avslutade mitt första år på högskolan - påbörjade mitt andra år - sjukt vad tiden går!
Sambon "flyttade" till Ljungby i veckorna.
Vi köpte husvagn! - fler vuxen poäng!
Jag blev fristående hudvårdskonsult på Mary Kay.
Klädde min/vår allra första gran!

Och nu ska vi ha en mysig trerättersmiddag med två av våra vänner för att fira in det nya året!

Så får vi se vad som händer när 2013 börjar! (Längtar i alla fall tills pizzan som ska ätas imorgon ;)) och vet att vi ska springa Malmömilen den 15 juni så det är bara att börja öva inför den!

Gott nytt år på er :)
Love K. (Från Nils och Sven!)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0