Det går som det går

Tiden bara flyger iväg!

Har haft finansiering nu i tre veckor och har en minitenta på fredag! Så lite mycket att göra. Hinner knappt med något. Men idag har jag gjort grupparbete i 2 timmar och sedan pluggat på annat i 1 timme så jag tar lite paus ikväll! Plus då varit i skolan i 3 timmar på föreläsning. Så det kan jag förtjäna :)

Saknar mitt hjärta! Är så hungrig och törstig så det är sjukt! Dessa himla kortison tabletterna som håller på! Och det hade ju varit skönt att få sova på nätterna också, men dom håller mig vaken också och väldigt konstigt att jag inte är trött under dagarna, jag sover ju inte ens på tåget från skolan! Sjukt!!!

Okej, förlåt men kände bara för att klaga av mig lite.

Men måste bara visa mina super söta tomtar jag har köpt på mig. Älskar dom :)

Ha en bra tisdagkväll, love K.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0