Bästa

Grymt duktiga jag här!!

Vaknade kvart i sju av att sambon rotade efter laddaren vid mitt nattduksbord, så ja varför inte upp då tänkte jag! sagt och gjort gick jag till gymmet och sprang tre kilometer plus lite styrkeövningar! Stjärnaplusplus till mig där.

Men dock har jag resterade timmar av denna vakna dag legat i soffan, städat och lagat mat. Alltså inte gjort så mycket annat. Läst ut min bok, Hungerelden, tror jag den hette! Riktigt bra, MEN nu måste jag ju köpa bok nummer tre eftersom den slutade ju så konstigt och måste ju veta vad som händer. (Jag som skulle börja läsa en annan bokserie under ledigheten som faktiskt börjar på torsdag!)
Plus att jag nog måste hinna läsa 11 engelska kapitel i en ny bok om ekonomistyrning inför veckan som kommer. Ja vi får se vad som hinns med denna vecka, har mycket på agendan!

Natti natti,
Love K.

(Önskar mig en sådan här i julklapp!)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0