Lite värme och kärlek till dig, o till dig, o till dig...

Jag förstår inte att jag kan vara typ övermänskligt glad idag, inte ens när mitt tåg inte gick från Köpenhamn som det skulle och jag missade då detta och fick ta nästa, vilket resulterade i att jag kom en timme försent till föreläsningen...

Men jag är i alla fall super glad och bara strålar av värme och kärlek idag! Love!

Jag satt på föreläsningen (eller nä i rasten) o räknade ut att jag och min sambo har känt varandra i över 9 1/2 år! Helt sjukt. Dock inte varit tillsammans lika länge, "bara" (snart) 2 1/2 år!

Vi träffades nämligen första gången, veckan efter påsklovet 2003! För på den tisdagen där började jag i hans klass och då gick vi i sjuan! Tiden går snabbt.

Men sedan var han lite konstigt och man förstod inte "vibbarna" som han gav mig att han gillade mig, vilket han gjorde
(för det är ju inte normalt att gilla någon om man försöker dra ner byxorna på någon, men tydligen ett sätt för killar att visa att de gillar en tjej :-/, som jag fått reda på nu!)
Jag gillade honom också, men ingen som ville erkänna det för den andre! (Tramsig man var på den tiden!)

Men i alla fall, när vi slutade nian (2006) så gick vi på balen tillsammans och för tre år sedan, när jag bodde i USA, tog han kontakt med mig på msn igen. Och sedan dess har det varit vi!
Fin story att berätta för "barnbarnen" sen! Hehe ;-)

Coolt, snart 10 års jubileum <3

Love K.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0